Tävling Eric Saade VS Anton Ewald

TÄVLING
 
 
 
               Eric Saade VS Anton Ewald
 
 
 
 
Nu håller jag en tävling, Ni ska alltså rösta på antingen Anton eller Eric. Ni röstar genom en kommentar.
När tävlingen avslutas så har 1 utan ovanstående vunnit och då kommer jag dra lott om dom som röstade på vinnaren!
 
Det ni ska göra är:
 
1. Skriv ett inlägg på eran blogg ( om ni har någon ) och inlägget MÅSTE vara länkat till bloggen (Att länka bloggen ger en större vinstchans)
 
2. Kommentera här att du är med och om du har skrivit ett inlägg
 
3. Jag räknar lotterna och sedan lottar jag ut en vinnare
 
Busenkelt!
 
Det finn bara Förstapris och det blir ett överaskningspaket!
(Kommentarerna kommer inte att visas på bloggen! Ingen slutdatum utan kolla in då och då)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback