Hej hej!

Bloggen har varit lite nere nu för att mitt internet varit borta i 2 dagar nu! Men NU kommer jag igång igen!
 
Känner att jag slappat lite mycket under sommarlovet som snart är slut, BARA 4 VECKOR KVAR NUUUUU , Så jag ska börja springa lite! Också har jag ridit Caramell :D :D! Va superkul... Vi galopper en lång sträcka på gärdet men eftersom hon inte ridit så mycket på senaste tiden så va hon lite olydig, Tex ville hon bara så still och lyssnade inte på tygel eller skänkel mycket! Men det ska vi träna att bli bättre på!
Bilder på ridturen Ner :)! Snälla mobba mig inte för det röda på hjälmen, Skulle bara matcha stigbyglarna! Så snälla, Det blev superfult ja vet!
 
 

Kommentarer
Tuuli Elmgren säger:

Sv; Nej jag blir inte sur! Alla tycker olika (:

2013-07-27 | 15:14:47
Bloggadress: http://tuulielmgren.blogg.se/
fanny & Filippa-hästblogg säger:

Gullig bild :)

2013-07-30 | 11:41:35
Bloggadress: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback