God Morgon!

God Morgon bloggen?
 
Inte så vakna ännu? Ne tänkte väl det! Dock så är jag superpigg! Har massa idéer idag men har inte min kamera men får det imorgon innan stallet så ska fota i stallet innan jag flyttar min lilla polle hem till mig! Måste ju ha lite minnen!
 
(1) Likes | Tumblrbeauty | via Tumblr                                               Kommer fota dom andra hästarna lite också! Kommer nog bli lite uppdatering så får ja väl försöka förklara vad jag gör! 
 
Hehe ställer den stooora frågan: Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Caroline Bågfeldt säger:

Sv: Haha gud vad roligt att höra, snyggare än briar.. då måste han vara riktigt snygg! :D Tack fina du!

Svar: Haha ! Han är snyggare än Briar! Han är riktigt snygg! Du har riktig tur att ha honom! Lycka till!
Moppie

2013-06-20 | 10:14:27
Bloggadress: http://carolinebagfeldt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback