Skämtade :D

Nej men nu är jag seriös, Blogande var dag om mitt liv och om Fiver. Vi letar just nu en ny häst/ponny som sällskap åt honom då han ju bor hemma nu. Jag har börjat rida ut i skogen med honm. Långa skogsturer..... Han är riktigt trevlig och glad min lille kille, En underbar individ som älskar att få uppmärksamhet, Ett riktigt matvrak helt enkelt. Haha. Och som jag anske inte berättar så  har jag ju även kaniner. Dvärgvädurar och ska även skaffa en eller två franska vädura, ska se om jag hittar en bild på en utav mina kaniner. Men iaf, Idag var jag och köpte foder åt dom(Djur&natur´s pellets och havre) köpte även morotsdropspå rean. Sedan blev det en suuuuupersöt fodermätare( bild kommer ). Ska jag på sööökvandring med några kompisar kommer bli sååå kul och säkert läskigt...... :)
 
     

Kommentarer
sonny säger:

KOlla min nya blogg www.sonnyanderssons.blogg.se

2013-10-27 | 19:39:45
Bloggadress: http://Sonnyanderssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback